Pallomielikuvaharjoitus stressiin – 7 minuuttia
  
Jaa kirja    

Rauhoita ahdistavat ajatukset mindfulnessin avulla.

Rauhoita kehossa epämiellyttävältä tuntuva olo. Harjoitus sopii voimakkaiden ja ahdistavien tunteiden hetkelliseen helpottamiseen.

Pallomielikuvaharjoitus auttaa purkamaan jännittyneisyyttä ja puristuksen tunnetta. Se helpottaa lihasjännitystä ja voimakasta pään sisällä pyörivää ahdistavaa ajatusvirtaa. Harjoituksen voi tehdä joko selinmakuulla tai tuolilla tai meditaatiotyynyllä istuen. Harjoitus on osa Sanna Mämmin Vapaudu huolista -kirjaa.

Sanna Mämmi on toimittaja, mindfulness- ja joogaohjaaja ja life coach, joka muistetaan myös radioäänenä. Sanna harjoittaa mindfulnessia päivittäin ja ymmärtää oman kokemuksensa kautta pitkäaikaisen mindfulness-harjoittamisen elämää muuttavat hyödyt. Hän haki harjoittelusta apua elämänkaaokseen. Harjoittelu avasi lapsuuden trauman, mistä alkoi eheytymisen ja voimaantumisen matka. Mämmi pitää myös Terveys edellä -podcastia.

Näytä lisää